HTML

ezérttartittezazország

Élet a közszolgálatban, avagy nem az ember, a rendszer a rossz.

Friss topikok

  • zed is dead: Azt mondtad a gyökérnek, hogy "majd meglátom" s ezek után meglepődsz, hogy elvárt az irodájába? Ta... (2013.02.28. 19:43) Görénynap

Címkék

Hivatali Út

2012.11.09. 10:13 mezítlábasfellebbezés

Az aláíratás sem megy egyszerűen. 

Újként még sokat kell tanulnom az indokolatlan személyeskedő protokollról, ahol az iratokban bizonyos szavaknak dőlt betűvel kell megjelennie, különben nem írják alá, stb.

Naivan azt gondoltam, hogy úgy fog ez is menni, mint korábban a versenyszférában eltöltött időm során ment. Hogy ha valami fontos, és nekem aznapra, méginkább "tegnapra" el kell vele készülnöm, akkor az aláíratása is még akkor meglesz (vállalatnál megvolt). Ehhez képest:

1. elkészítettem az iratokat, átküldtem emilben a szomszéd irodába jóváhagyásra.

2. válaszban felhívták a figyelmemet, hogy a mellékelt táblázat cellái inkább halványszürkék legyenek és ne feketék.

3. át kellett telefonálnom, hogy egyébként jók-e és mehetnek-e, mert arra nem kaptam választ.

4. miután kijavítottam azt a szót, amely fogalmilag nem A Hivatal szándékát fejezte ki, kinyomtathattam.

5. majd nyomtathattam újra, mert a vezetőm felhívta a figyelmemet arra a nem elhanyagolandó tényre, hogy a főfejes nem írja alá az egyoldalas iratokat, papírspórolási célból kétoldalasra nyomtassam újra ugyanazzal a tartalommal ugyanazt (így spórolunk mi...)  - újranyomtat, vezetői irodába átvágtat.

6. jelöljem meg post-ittel, ahol a főfejesnek alá kell írnia - saját irodába visszavágtat, post-itel, vezetőhöz átvágtat

7. tegyem bele hajtogatós bugyiba (szleng: jelentése genotherm, a lapozható fajtából) - saját irodába visszavágtat, bugyiba betesz, vezetőhöz átvágtat

És mission accomplished, a sürgős, "tegnapra" elkészíteni szükségeltetett iratot már a következő napi belső postába bele is tették, hogy másik irodaépületben tartózkodó főfejes harmadnapra aláírja és negyednapra visszaérkezzen, hogy ötödnap feladhassam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezertartittezazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr364898444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása