HTML

ezérttartittezazország

Élet a közszolgálatban, avagy nem az ember, a rendszer a rossz.

Friss topikok

  • zed is dead: Azt mondtad a gyökérnek, hogy "majd meglátom" s ezek után meglepődsz, hogy elvárt az irodájába? Ta... (2013.02.28. 19:43) Görénynap

Címkék

Görénynap

2013.02.26. 17:25 mezítlábasfellebbezés

Rövid közvélemény-kutatásom eredményeként 100%ban kijelenthetem, hogy ma görénynap van. Mi is a görénynap? Amikor valami napkitörés miatt mindenki, aki körülvesz, indokolatlanul nagy faszfej, olyan, amibe szívesen belerúgnál.

Lássuk az én listámat. Bejött egy ügyfél sírni-ríni, de sajnos a jelenlegi szar helyzetét magának köszönheti, nem tudtam neki érdemben semmilyen segítséget adni. Megtanultam már azt is, hogy semmi konkrétat ne mondjak ügyfélnek soha, mert abból csak a baj van. Hiába, a számomra is követhetetlen bullshithalmazomból olyan verziót állított össze magának (1. görény), ami egy emelettel lentebb előadva már persze köszönőviszonyban sem volt azzal, amit én mondtam, az ottani - az én területemből teljesen inkompetens - kolléganő viszont felháborodva hívta fel az én kolléganőmet két irodával arrébb azzal, hogy én miket mondtam, meg mit képzelek hogy ilyeneket mondok. Megjegyzem, a telefonom működik. Az én kolléganőm elhűlve jött át hozzám, hogy tán összevesztem a csajjal, mert még azt is hozzátette az üzenetküldő, aki egyébként pont egy ugyanolyan századik alhangya, mint én - hogy egyébként ha kimegyek reggel a boltba, talán ki kéne csekkolnom, mert különben baj lesz (2. görény). WTF? Egy tök más osztályon dolgozó picsa befenyít ezzel, mikor neki a munkaidőnyilvántartáshoz az égadta világon semmi köze...? Azt sem tudtam, hogy hogy néz ki, mivel hivatalosan nem mutattak be neki mikor kezdtem, tényleg lehet olyan, hogy miután meglátta azt a lila kabátos csajt a folyosón kifelé menni, már rá is lépett a nyilvántartásra, ellenőrizni, hogy kicsekkolok-e...? Tényleg vannak ilyen perverzek?

Ezzel még nincs vége. Van egy gusztustalan osztályvezető fasz, aki annyira taszít, hogy le tudnám hányni. Nem az én osztályvezetőm, meg igyekszem kerülni is, mert azt hallottam róla, hogy lányokkal túlságosan is közvetlen, én meg az ilyenekre nem szoktam megválogatni a szavaimat. Épp a titkárságon szöttyögtem az aktuális iratkupacommal, mikor beállít, végigmér és kijelenti, hogy "na ha lejjebb hajolnék, játszhatnánk bakugrást" - mondom "velem aztán nem" - erre meg megölelget, hogy jaj de vicces vagyok és ugye tudom, hogy van az irodában pálinkája, majd menjek át. Hárítottam valami semmitmondóval, hogy majd meglátom, hogy lesz időm, stb. Erre összefutunk az utcán ebédidőben, ő egy másik főnökkel volt, és odaszól nekem, hogy ő várt engem és megbeszéltünk valamit. "Azt csak te mondtad" - válaszoltam. Még azt hallottam, hogy a másik főnök megjegyezte, hogy "na, most jól kikosaraztak", én meg közben otthagytam őket. Rohadjon meg az ilyen gyökér (3. görény).

Annyit szeretnék mindössze, hogy reggel bemegyek, délután haza, a kettő között dolgozom, ezért kapok pénzt, amiből megélek. Eközben pedig békén hagynak. Szerintem nem kérek sokat.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ezertartittezazorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr244898468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zed is dead 2013.02.28. 19:43:28

Azt mondtad a gyökérnek, hogy "majd meglátom" s ezek után meglepődsz, hogy elvárt az irodájába? Taktikai hiba: igazából te hívtad randira őt! Legközelebb ne mondj semmit, még nemet se, mert azt úgyis igennek vesszük :)
süti beállítások módosítása